3 DAGAR!

Ojoj vad tiden rusar fram nu! Om tre dagar, torsdag morgon så börjar resan! AHH! Helt overkligt! Helt sjukt är det! Aja lugna ner dig nu, tänker ni!

Helgen då?!
Jo i fredags så var det tenta, kändes bra men det kan man aldrig vara säker på.. Efter tentan gick jag och Mija till vårt "tenta fik" och fikade lite, sen så gick vi till gymmet där Mija visade lite nya övningar och så, det blev ett gött överkroppspass! Efter gymmet så gick vi och åt lunch, blev en wallenbergare med de klassiska tillbehören. sen hem och krascha en timme på soffan innan det var dags att bege sig igen, denna gång träffa nästan alla klasskamrater för mat och dryck! Mycket trevligt! :) Sen mötte jag upp Benni i stan och vi åkte hem och tog det lugnt! Och JAG somnade först på soffan för en gångs skull! ;) Var helt slut efter den dagen!

I lördags så tog vi en välförtjänt sovmorgon och sen begav vi oss till TUR mässan, en stor resemässa, vi samlade lite info och är ännu mer kluvna på vart vi vill åka och göra i sommar. Utomlands lockar men även att åka runt i Sverige! Åkte till affären och handlade till maten, Chili con carne! Mums! Sen gjorde vi inte allt för mycket resterande delen av kvällen!

I går så tog vi det lugnt på morgonen och sen åkte vi in till stan, jag köpte en mindre kameraväska till min systemkamera då jag inte behöver ha med hala ryggsäcken med teleobjektivet och så. :)
Sen tog vi en fika innan Benni tog tåget och jag åkte och tränade!
Kommer inte se Benni på typ 4 veckor så det kommer bli jobbigt! Men tyr skype och liknande finns!
Väl på gymmet så hade jag bestämt mig för att springa långt och det blev det! 15 km på 1 timme och 27 minuter! Kändes riktigt bra! Ska försöka springa dessa tre dagar som är kvar nu för att få så mycket som möjligt innan Thailand!

Nä nu ska jag göra mig klar!

Ha en bra dag!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0