Lördag.

God dag. 
Hur mår ni idag?
Jag mår bra! Sitter och dricker kaffe som vanligt. :)
Ska snart gå ut med tidningar och sånt som ska sorteras, blir en del och jag skjuter alltid på det!
Blir en del äggkartonger på några månader! ;)



Idag är det städdag! Julen ska ut och lägenheten ska bli skinande ren! 

Främst ska jag packa upp resväskan, är sämst på det. Kommer komma bilder på julklapparna jag fick! :) Om någon är intresserad?

Nä nu går jag ta tag i denna dag! 

Ha en bra lördag!

Kram




Kommentarer
johanna

Haha, shiiiit med äggkartonger! Hade du jobbat på förskola hade du haft pysselmaterial för typ tio år framåt där ;)

Svar: Haha äter man minst tre om dagen så blir det en del! ;)
Hehe kan jag tänka mig!
Bella

2014-01-11 @ 20:06:43
URL: http://johannaochlove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0