Onsdag

God morgon. 
Nu har jag varit hemma i en vecka och rutinerna börjar komma tillbaka! :) skönt!

Ska jobba idag, jobbade i fredags och måndags(dubbelt betalt å inget folk!!). Jobbar i morgon, lördag och söndag! En bra jobb vecka helt enkelt! I morgon är det kickoff så då är det äntligen dags för att åka HELIX! Längtar! 

Igår så plugga jag och sprang en mil, sprang hela tiden stannade inte fast det fanns gånger då jag ville det! Fokuserade på pulsen och hittade en bra nivå för mig! Sprang på 1.10 så det är bra, nu ska det finslipad!

Har även hittat kläder jag ska springa i så det är skönt! Ska bara köpa kepsar till mig och syrran denna vecka! :)

Nu ska jag lägga fokus på min frukost, en ägglatte och bärsmoothie med nässelpulver! :)

Ha en bra dag!

Kram



Linnet jag ska springa i




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0