Lördag.

God morgon(9.30). 
Hur mår ni? 
Jag mår bra! Vi kom precis från frukosten och chillar i vår lägenhet. Idag regnar det så lär bli en plugg dag idag. Hoppas att det slutar regna mot eftermiddagen så man kan lapa lite sol till! :)

Emma som är med har varit sjuk de senaste dagarna men börjar bli bättre så det har varit jag och Mija som solat och åkt på lite små saker. 

I går var vi i Phatong och fick shoppat en del. :) köpte fyra solglasögon, en väska och två linnen och allt hamnade under 400 svenska kronor totalt! :)
Vi åt på pizzahut(jag vet att det är "västerländsk" mat men vi blev sugna på det!) och sen begav vi oss hem! Vi tog taxi ner dit(ca 2 mil) tur och retur kostade det totalt mindre än 300kr och då var det en helt ny bil och fin! Så det är inte så dyrt i detta landet som ni märker. :)

Får se om vi hittar på ngt ikväll, eller vad vi gör! Just nu hoppas jag solen kommer fram och regnet försvinner! 

Ha en bra dag. 

Kram

Min shopping! :)


Detta består oftast kvällarna av, öl/breezer och kortspel. :)


Utsikt från vår "uteplats" golfbanan som de håller på att bygga om(9 sista hålen). Sugen på att åka till klubbhuset och spana lite så det får jag göra någon dag! Kanske tom låna rangen! ;)


Väldigt söta tuk-tuks! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0