Måndag.

God morgon!
Hur mår ni? 
Jag mår bra, lite trött bara. 
 
Helgen har varit bra, i fredags så jobbade jag till 19 och då skulle Benni kommit med tåget men tåget var en timme sen så jag åkte och handlade lite och så kom Benni till lägenheten en timme senare typ. Hade tagit med mig mat från jobbet som tur var så behövde inte fixa något och Benni kunde äta direkt! 
 
i lördags så började jag dagen med att baka frukostbullar(lchf) till oss. De blev jättegoockså de kommer jag göra fler gånger! 
 
Sen jobbade jag till 8 och efter det så gick vi på bio och kollade på "Olympus has fallen". En helt okej actionfilm i mitt tycke. :)
 
i går så vaknade vi sent och åkte in till stan för att äta brunch/lunch. Blev en hamburgare på Texas longhorn, sjukt gott! Efter det så skulle vi gå till Liseberg och köpa jordgubbar som såldes eftersom det var trädgårdsdagar där och de var slut på lördagen. Benni som hade fått biljett av mig glömde dem såklart hemma men som tur är så börjar folk som jobba där känna igen mig så en vakt var snäll! :)
vi gick rundor där och kollade, köpte kaffe och en glass och åt i solen och köpte såklart de underbara jordgubbarna!  Sen åkte vi ut till möndal för tåget gick därifrån och Benni åkte hem. Jag pluggade lite på kvällen och sen tog jag ett bad och åt jordgubbar med grädde! Mums. 
 
Idag är det skola till 12 och möte på jobbet 15 så ska plugga där i mellan så slipper göra det i morgon! :)
ska borsta tänderna och försöka tämja mitt hår nu som ser ut som jag vet inte vad, så blir det när man somna med blött hår!
 
vi hörs sen!
 
 
 
 
 
 
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0