Helgen.

I fredags så kom hjärtat upp hit. Vi åt räkor och drack vin, gott! Sen tog vi det lugnt resten av kvällen.

I lördags så begav vi oss mot passion för mat mässan i eriksberg. Tog älvsnabben dit och när vi kom dit så var det kö. Tig ca en halvtimme innan vi var framme vid dörren. Precis innan vi ska gå in och betala så kommer en dam fram och trycker en biljett i handen på mig och vänder sig om och går. Jag hann precis säga tack! Så Benni betalade för sig och jag gick in gratis. :D
Inne på mässan var där mycket folk men mycket gott!
Träffade Marie och Lina i heberleins montor. Fick en rackabajsare av Marie. :)
Sen köpte jag lakrits från lakritsfabriken, gork(ost chips) och bär köpte vi med.

En trevlig dag där. Sen åkte vi hem och chillade.

Igår åkte vi till beckebol och jag handlade dragkedjor på stoff och stil sen köpte Benni skor på xxl sport, fina!

En lugn och skön helg helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0