Måndag.

God morgon.
Hur mår ni?
Jag mår bra. :)
Har haft en bra helg med hjärtat! :)

I fredags så gick jag och simma efter skolan och var lagom klar till hjärtat kom med tåget. Vi åkte hem och gjorde tacogratäng och tog det lugnt.

I lördags så åt vi frukost och sen åkte vi in till stan och började på ticket. Bokade resa till Kemer i Turkiet i slutet av augusti. All inclusive för det fanns nästan bara, slutpriset på resan var 4863 per person men vi hade 2400kr var i presentkort så vi betalade 2463kr var! :) helt okej! :)
Sen fortsatte vi gå på stan och jag gick in i en affär där de hade utförsäljning. Hittade Converse där inne i min storlek(bra att ha små fötter) i både höga och låga så jag köpte båda för det blev som att köpa ett par! :)
På kvällen åt vi på "På Hörnet", första gången för Benni och typ femte för mig. Gott som vanligt!

Igår så vaknade vi och åt frukost sen släpade jag med Benni på en promenad. 1.2 mil blev det! :)

Idag är det skola i eftermiddag så lite plugg nu! :)

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0