Te.

Efter skolan så skulle jag köpa te. Gick till stället där jag brukar köpa löste men där var så mycket folk i en liten, liten affär så gick vidare.
Gick in i te affären som ligger i nordstan där jag aldrig varit. Stod och kikade på lakrits från lakritsfabriken i Ramlösa. Jag pratade med expediten och sa att jag var sugen på att testa dem. Varav hon frågar: - har du inte smakat dem innan? Då ska du få göra det!
Så hon går och hämtar en påse med den salta och en med den super salta så jag får smaka! Service!! Super gott så köpte en liten ask med super salt!

Köpte ett te med som doftade kokos och tropisk! Måste ju vara gott då! ;) Så det ska smakas på nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0