Måndag.

God morgon.
Hur mår ni?
Jag mår bättre, det går på rätt håll i alla fall.
Blev inte så mycket till sov morgon för vaknade lite i åtta. Men men inte mycket att göra åt det. Fick ringt till bodystore och reklamerade ena kokosfett burken som var kras, de skickar en ny så det är gött. Ska ta och diska innan jag åker till skolan med.

Ska gå till valhallabadet och se vad ett årskort kostar för student och förmodligen köpa det. Om jag köper det måste jag fixa en baddräkt eller en bra bikiniöverdel med kanske en badmössa med. Fixa fixa. Behöver komma igång med träning nu känner jag. Saknar det. :)

Nu ska jag dricka upp mitt magic bullet coffe och sen ska jag diska. :)

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0