Kvällen.

Sitter i soffan och kollar på masterchef USA och i pauserna läser jag litteratur. Bra kombo. :)
Har även en massa ljus tända och hemma gjord flädersaft(inte lchf). :)

Måste läsa ut denna bok i kväll då den ska lämnas tillbaka på fredag och jag måste läsa grammatik i morgon.

I morgon är det självstudier som gäller och som jag skrev precis så ska det läsas grammatik varvat med olika hushålls sysslor.
Effektiv läsning i 30 min sen gör man en sak som behövs göras sen effektiv läsning igen i 30 min. :) Funkar bra för mig som lätt blir ofokuserad om jag sitter för länge.

Sen blir det att sova och hoppas att jag kan somna och sova ordentligt i natt!

Hoppas ni har haft en trevlig kväll!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0