Fredag.

God morgon.
Hur mår ni?
Jag mår bra. Sitter i soffan med grammatikboken i knät och bara stirrar. Gah!

Var hos tandläkaren igår, nerven i tanden är död = rotfyllning och sen en porslinskrona på det. Fyra gånger! Ska jag dit, blä. Mest troligt går det på försäkringen(nästan 100%). Men seegt som fasen, lär gå med en halv tand resten av detta året. =\

Ska till väla med mammis idag med eller om någon timme. Hon ska köpa födelsedagspresenter till mig! :D

I morgon så ska jag ha kalas för släkten så i morgon blir det att laga en massa mat. :)

Nä nu måste jag läsa!

Vi hörs sen!

Kram



Kommentarer
Chasmine

Har du en massa på önskelistan i år? Ha en trevlig vistelse på Väla, mötte Nina på väg till jobbet(antagligen påväg för att hämta dig)! :)
Ser fram emot imorgon. Kramar<3

2012-10-19 @ 10:07:47
URL: http://Chasminec.blogg.se
Chasmine

Har du en massa på önskelistan i år? Ha en trevlig vistelse på Väla, mötte Nina på väg till jobbet(antagligen påväg för att hämta dig)! :)
Ser fram emot imorgon. Kramar<3

2012-10-19 @ 10:07:47
URL: http://Chasminec.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0