Eftermiddag/kväll.

Hellu.
Då var denna vfudag över. Haft min första lektion i engelska och andra idag. Första hick sådär men andra gick bättre. :)

Nu är jag påväg hem, ska bara hem och dumpa sakerna sen ska jag ta en pw till affären och handla. :) har ju fortfarande 50kr i rabatt. Sida veckan. Plus får tusen extra poäng varje gång jag betalar med kortet! Asm! :D I <3 ICA


Sen blir det att fixa mat och så. Kanske ska ställa mig och stryka lite med. Får se vad jag orkar.

Min förlovningsring har kommit så Benni ska hämta den innan han kommer upp i helgen. :) äntligen!

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer
Carro

Fin blogg!

Vad är de för ica kort? ett helt vanligt?

Svar: Tack. Det är ett Ica student betalkort jag har!
Bella

2012-11-22 @ 00:00:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0