Söndag.

God morgon.
Hur låt ni idag? Sovit något eller drömt konstigt på grund av super månen?
Jag har drömt väldigt konstigt i alla fall.
Men annars så mår jag bra. :)

Igår så följde Mikaela som sagt med mig hem och vi kollade på film och tog det lugnt. :) skönt.

Åh berättade inte om skorna jag kollade på. De var såklart för smala! Ovanligt.. Nej. Sjukt störigt men inte mkt att göra åt det. Fick köpt skosnören till mina Converse iaf. Såg även Martin Björk på stan.
Fick tillböjt mina bågar på mina pilotglasögon med så det är skönt att de inte kasar en massa. :)

Nu ska jag fixa frukost och så börjar jobba ett så det är lugnt. :)

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer
Nina Svensson

Jag reagerar nog tvärt om när det är superfullmåne, jag har sovit bättre än vanligt, kan ju inte sova när det är vanlig fullmåne men, men varför ska man vara som andra? Puss

2012-05-06 @ 10:04:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0