Torsdag.

God förmiddag.
Hur mår ni idag? Jag mår bra! :)
Sitter i soffan nu och njuter av en kopp kaffe. Ni kanske under varför jag är uppe så tidigt och det är för att jag har varit ute och joggat/pw nu på morgonen. Ställde klockan och vaknade men var inte ett dugg sugen men gick upp ändå och gick ut! Skönt! Andra dagen av tre då det är änsålänge godkänt. :) gick snabbare idag med. :) jag kör inte så långt eller länge nu i början för vill få igång kroppen först och vänja den med att springa för det är ett tag sedan.

Jobb idag som ni vet till 21.30 så det ska bli gött att jobba lite. På lördag kommer mins älsklingar(Benni och katterna) hit! Woho. De ska vara här i två veckor! :)

VI hörs.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0