Lördag.

God morgon. Hur mår ni? Jag har ont i huvudet, jobbar på min egentligen lediga dag, vädret är jobbigt... Blä vill bara ligga kvar i sängen och sova med hjärtat. Men nej alla nya får en massa extra ledigt så man får gå in på sim vanliga lediga tid. Blä. Så går det när ens chef inte kan säga nej. Blir så trött. Ikväll efter jobbet blir det att vi ska äta ute någon stans. Det är ju lönehelg så får se hur det kommer att gå. Igår kväll gjorde vi inte mkt, vi kollade på os invigningen benni somnade rätt snabbt och jag lyckades somna precis innan Sverige kom in och vaknade när USA gick in. Typiskt. Idag spelar damerna mot Japan i fotboll, hoppas jag har rast någon gång då. Vi hörs sen. Kram (vill ha sol och värme igen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0