Söndag

God kväll.
Hur mår ni idag? Har ni haft en bra dag?
Jag mår bra och har haft en bra dag! :)
Har varit hemma och då blir det som syrran sa en automatisk bloggpaus.
Helgen har varit bra! I fredags så träffade jag Emma  dagen och hade gött snack som vanligt. :) På kvällen väntades det kalas i ranarpstrand. Trevligt!
På lördagen åkte vi och hälsade på gammelmormor som bjöd på köttsoppa och semla. Mätt var man efter så att säga. Sen blev det en sväng till väla men bara en kort runda.
Kvällen spenderade vi hemma hos mamma och pappa där vi fick tacos. Sen hem och chilla på soffan.
Idag åkte jag hem 13.37 innan dess mös jag bara med älsklingen min och katterna.
En bra och lugn helg helt enkelt!
Vi hörs.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0