Nytt år och nya tag!

God morgon bloggen!
Hoppas ni mår bra?
Jag mår bra, har varit uppe sedan sextiden. Går upp med hjärtat för att jag sedan ska plugga. Skönt att gå upp i tid och få saker gjorda.
Har ni haft en bra jul och nyår?
Jag har segat till det lite på bloggfronten för att njuta lite över att vara hemma och har skrivit tenta lugnt och försiktigt. :)
Nyår firades inne i Ängelholm med vänner och god mat, trerätters och lite till. Haha
Nu är jag inne på sista veckan nere i Skåne sen beger jag mig upp till Göteborg igen på lördag någon gång, hjärtat följer med för att jag ska få upp mina julklappar och så. Skönt att slippa konka på allt på ett tåg.
De sista dagarna här så ska jag skriva klart tentan(idag, hoppas jag), fira pappa och ta det lugnt och skönt. :)
Det har varit en bra ju men nu saknar jag Göteborg, Grevie börjar bli litet och allt tar sån tid när man ska någon stans och dyrt är det med! Haha man har det bra i Göteborg helt enkelt.
Nu ska jag läsa i den sista boken till min sista uppgift sen är det bara att skriva den med, ska nog gå bra ska bara skriva minst 600 ord och max 800 ord så det är ingen fara.
Sen ska jag hem till mamma och pappa för att väcka syster min så vi kan åka in till stan och hitta något till pappa som fyller år på fredag! :)
Nä boken kallar!
Vi hörs!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0