Torsdag.

God morgon bloggen!
Hur mår ni idag? Jag mår bra. Sitter och äter frukost i lugn och ro. Älskar att gå upp i tid och äta frukost i det tempot man vill. Idag är det skola som gäller. Känns jättekonstigt att ha skola två dagar i veckan när man är van vid fyra fem dagar. Skönt men mkt eget ansvar.
Sköna tider är det med. :) idag börjar jag 10.15 och slutar vid fyra så det är lugnt!
Idag är det grammatik och youth litterature som står på schemat. :)

I kväll vet jag inte vad som sker, blir nog mest chill. :)

Det går inte att ladda upp bilder med bloggappen som jag använder så därav alla tråkiga text inlägg. Hoppas det fixas snart!

Vi hörs!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0