Onsdag.

God morgon.
Hur mår ni?
Jag mår bra. :)
Har precis ätit frukost och idag blev det kokta ägg. :)
Hade som jag trodde igår svårt att somna så läste på i boken och har cirka 35 sidor kvar! Så skönt.
Sen låg jag och kollade på Chuck(tv-serie) ett tag med.

Idag blir det att åka in till skolan och plugga - hej grammatik.
Inte långt kvar till tenta veckan... Vilken vecka det kommer att bli - två salstentor på måndagen, en på torsdagen och en hemtenta. Vecka 12 inträffar detta så det kan bli intressant. Gah smått panik. Men men.
I helgen så har jag inget planerat så då tänker jag plugga!

Men nog om skolan för nu.

Ha en bra dag!

Kram



Kommentarer
Anonym

Ta det lungt, du kommer säkert att fixa tentan. Bara att tänka efter så ordnar det sig

2012-02-29 @ 19:05:09
URL: http://bellasvensson.blog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0