Lördag.

God afton bloggen.
Hur har er dag varit i kylan?
Vår har varit bra! Kallt som fasen -18 i morse och runt -14 under dagen.
Vi har varit på IKEA och i lite andra affärer och en del har shoppats.
Jag på den kallaste dagen på hela året köper mig en glassmaskin. Haha.
Här ska det göra egen glass! :)
Ikväll blir det mello som hitintills inte varit en hitt, Sean banan och någon svensk låt. Att de i te lär sig att svenska låtar funkar inte..
I morgon efter Benni åkt hem blir det plugg och ett pass step. :)
Vi hörs i morgon!
Kram


Kommentarer
Nina Svensson

Nu funkar det igen.Puss

2012-02-04 @ 20:56:01
Bella

Ja så fort jag inte använder appen! Skit jobbigt! :/

2012-02-04 @ 21:35:43
Tess -Kervefors Foto & Media

SV: Varsågod Gabriella! :) Jag gillar verkligen att kliva in på din blogg, tycker om designen och den vackra headern! :)

2012-02-09 @ 22:27:24
URL: http://kervefors.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0