Kväll.

Gick ju sådär att läsa när jag kom hem. Somnade efter jag hade ätit lunch, behövdes ta in sömn som missades i helgen. Men fått lästen del idag iaf.
Nu kollar jag på project runway på tvn. Ska läsa lite till innan sängen sen i morgon ska jag åka till skolan och plugga så man får gjort något.
Får se när jag somnar för har druckit två koppar kaffe nu för någon timme sedan men då kan jag passa på och läsa.

Igår hittade jag en app med ljudböcker och boken vi läste innan denna fanns med, om jag bara haft appen då. Jaja sånt man får ta. En hel del böcker som är gratis att lyssna på så det ska jag höra sen när tiden finns. Haha

Ni får ha en bra kväll!

Sov gott.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0