FREEEDAG!

God förmiddag bloggen!
Hur mår ni idag?
Jag mår bra i kylan (-16). Sitter och ska snart bege mig till träningen, idag blir det funktionell träning vilket är lika med träningsvärk! :)
Skola igår som sagt, gick helt okej. Börjar fatta mer och mer av grammatiken så det är skönt. :)
Idag efter träningen blir det plugg och ikväll kommer min älskling hit! :) saknar honom!
Vi får se vad vi ska göra i helgen men så länge som jag får träffa Benni så är jag nöjd! :)
Jag hoppas att bloggappen blir uppdaterad snart så den funkar som den ska igen. Så jag kan lägga in bilder, ska se om det går via internet på iPaden. Blir kanske gamla bilder som redan varit upplagda en gång men bättre än inget eller hur?! :)
Vi hörs!
Kram

image description

Mitt hjärta!



Kommentarer
Nina Svensson

Äntligen går det att kommentera igen. Ha en bra dag. Puss

2012-02-03 @ 10:33:02
Bella

Har det inte gått och kommentera heller?? Gah blir galen ju.

2012-02-03 @ 13:25:15
URL: http://bellasvensson.blogg.se/
Nina Svensson

Nej men nu verkar det ju fungera, kommer du ihåg när Corlihne skulle fira sin födelsedag, var det fredag eller lördag? Alla i detta hemmet har glömt, vi har verkligen bra minne eller hur? Puss

2012-02-03 @ 13:55:35
Bella

10e har jag för mig. Går det att kommentera det senaste?

2012-02-03 @ 15:12:15
Nina Svensson

Noop det går inte, tror också det var den 10:de. Ha så trevligt i helgen. Hälsa Benni. Puss

2012-02-03 @ 21:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0