Tisdag.

God morgon.
Hur mår ni idag?
Jag mår bra :)
Ska hoppa på bussen mot jobb nu jobbar 11-19 idag skönt! :)

Får se sen vad jag ska göra efter jobb, kulturkalaset börjar idag så får se om det finns ngt att göra, ska iaf till den internationella matmarknaden och handla tänkte jag. :)

Igår så efter tvättningen blev det en ta hand om mig själv dag med fotbad och ansiktsmask. :) skönt.
Sen bakade jag en lchf drömtårta från en bakbok som blev god, lite för god nästan får nog minska på sötningsmedlet en aning. Man får prova sig fram helt enkelt. :)

Nedräkningen har börjat för hemfärd. Ska börja se vad jag ska ha med mig hem. En sak är iaf träningskläder!!

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0