Måndag!

Hejsan! Skrev ett inlägg innan idag men det försvann! :(
Hur når ni idag?
Jag mår helt okej, förskylningen minskar för varje dag som går! :) Gillas!
 
Jag började dagen med att gå upp lite i sju för det var dags att tvätta, tvättade mellan 7-9.30 för hade inte så mkt och allt han torka med! Gillas, var dock sjukt trött de första turerna ner i tvättstugan om man säger så..
 
Somnade sent då jag först kollade på Os avslutningscermonin, kollade inte hela utan slutade efter Spice Girls (!!!!) hade framfört sitt nummer! Fick gåshud! Barndomsminnen! 
Sen kollade jag på ett avsnitt Castle på datorn och ett avsnitt Project Runway som finns på tv3 appen som äntligen har kommit! 
 
Fick lönespecen idag! Gött med lön säger jag bara! :) Fått lönehöjning med! Gött!
 
Nä nu ska jag fixa ngt att äta!
 
Kram 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0