Lördag.

God morgon!
Hur mår ni?
Jag mår bra! Förlåt för uppehållet men iom att jag var hemma så kände jag att en paus från bloggen passade bra! 
Men nu är jag tillbaka(inväntar jubel)!
Får ta tag i detta nu iom skola och allt börjar snart så kommer det in i rutinerna! :) 
Ni kanske undrar vad jag har hittat på i en vecka hemma?! då tar vid det dag för dag.
 
Fredag: Får sluta ännu tidigare men missar precis tåget med 2 min(seeegt) så väntar i 20 min så tar jag tåget till Halmstad där mitt hjärta hämtade upp mig! Vi åkte hem till mamma och pappa för jag ville träffa Stiiig!♥ Han fick en present och så var vi där ett tag. Åkte hem och tog det lugnt resten av kvällen.
 
Lördag: På dagen så körde vi Gokart(kom iaf inte sist, Benni vann). Vi åkte hem och gjorde oss i ordning för det vankades kräftskiva på kvällen hos Pojmark. God mat och trevligt sällskap beskriver den kvällen! :) 
 
Söndag: Gick upp vid åtta och satte igång i köket för vi skulle få lunch gäster i form av Pia, Magnus och Stella vid halv ett. Bakade en cheesecake som blev jätte bra och flygande jacob. Mycket gott blev det. Efter de åkte hem stack jag och Benni ner till havet och to ett dopp sen var det att åka hem till mamma och pappa för jag, sis och pappa skulle spela golf. Gick så dåligt så gick av efter sju hål. Blöö Måste träna mer!
 
Måndag: Var ganska fint väder(kvaft) så skulle bege mig till stranden, kom inte så långt då allt gick emot mig. Väskan gick sönder, påsen gick sönder, världens motvind så vände och cyklade hem igen. Åkte till väla för att fixa ny mobil iom att abonemanget(?) snart skulle gå ut. Em ny iPhone 4s vit är nu i mina ägor för 100 kronor mindre än innan. :) Fixade även det mobila till Benni så det är oxå uppdaterat! :) Det var så kvaft så när vi kom hem så åkte vi ner till havet och badade lite.
 
Tisdag: Passade Stig på dagen gick ner och hälsade på farmor och farfar och sen gjorde jag inte mkt mer.
 
Onsdag: Åkte in till stan och tog en fika med Emma och Sis. Sen åkte jag och sis ner till malmö och malmöfestivalen. gick runder och chillade mötte upp moster och tog ett glas vin. Käkade god fisksoppa från malmöfisk och kollade lite på en spelning innan vi åkte hem.
 
Torsdag: Passade stif på dagen, galningen. Sjukt busig men helt underbar(kommer bilder sen). :) Åkte hem och handlade till tacos. Så det blev "fredag mys" denna dag ist iom att jag skulle åka hem sen igår. Vi kollade på The Hunger Games! Sjukt bra film! Se den och framförallt LÄS BÖCKERNA!! :) 
 
Fredag: Igår alltså, tog det lugnt på förmiddagen, gosade med katterna, packade osv. Mamma sjutsade mig till tåget som jag tog 12,37 kom upp till gbg14,15 och åkte till jobbet och jobbade.
 
Sorry för ett sjukt långt inlägg. 
 
Nu ska jag gå ut till spårvagnarna och se om de går eller hur jag ska ta mig till jobbet. 
 
Vi hörs sen!
 
Kram
 
 


Kommentarer
mormor

Glad att du är tillbaka,trevligt att läsa om vad du gör. Gott att du oxå fick lite ledigt från det dagliga trälet. Allt det bästa och kram från mormor.

2012-08-25 @ 20:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0