Fredag.

God morgon. Hur mår ni? Jag mår bra, lite trött för kunde inte somna eller var inte trött i natt. Jobbigt men inget att göra åt. Grammatiken igår kändes faktiskt helt okej men hoppas på inget, får försöka tills det går helt enkelt. Efter tentan mötte jag upp Emelie och vi tog en fika på ett mysigt kafé/bokaffär. Sen åkte vi hem till mig där hon skrev av en gammal tenta som jag har skrivit. På em/kvällen gjorde jag inte mkt, lagade mat och tog det lugnt! Var snack om bio men där var inga platser till den jag ville se och inga andra bra. Nu är jag påväg till tenta nr 2 känns väl bra. Får se vad jag ska göra resten av dagen, låter det vara öppet! :) vi hörs sen. Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0