Söndag.

God Kväll.
Hur står det till?
Jag mår bra och är snart tillbaka i lägenheten i hammarkullen.

Igår gjorde vi inte allt för mkt. Körde till stan för att hämta Sis och handla mat.
Vi körde hem och fixade god mat och hade en mysig kväll med god mat, dricka och en film. :)

Idag så började jag dagen med en golfrunda med pappa och farfar. Det gick bra! 39 poäng = sänkning. Från 30,2 till 28,7. Det som inte funkade idag var inspelen och främst puttningen.

Sen åkte jag hem och duschade och så. Vi åkte till Carl Fredrik och åt wallenbergare och träffade Frida och Fredrik! God mat som vanligt!! :)

Sen åkte vi till stationen och jag hoppade på tåget och åkte hem. Så nu är jag här!

Ska åka och handla nu så skriver mer sen. :)

Kram

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/91295/images/2012/pic_199518250.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0