Söndag.


Hejsan bloggen!
Hur mår ni idag? Jag mår bra! Sorry för dålig uppdatering men det bara blev så. Inte riktigt min dag i fredags tog typ en timme att ta sig hemmifrån till skolan.. Spårvagar är bra när de fungerar! Sen var jag i skolan hela dagen och när jag kom hem så gjorde jag absolut inget! Somnade på soffan! :) I går så städade jag och sen på kvällen kom Johanna hit och vi kollade på "The life of Benjamin Button" sjukt bra film! :) Sen blev det lite wii spelande också. Idag har jag inte gjort mycket, åkte in en sväng till stan och tränade zumba med Johanna. Svårt när det var första gången för det var många steg att hålla koll på.

Nu ska jag ta det lugnt och kanske läsa lite till skolan. :)

Ha en bra kväll!

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0