Onsdag!



Hejsan bloggen!Hur mår ni idag? Ho ho? är där någon som är där ute? Ja du! Du som sitter och läser detta just nu! JAG "befaller" dig att lämna ett avtryck i bloggen efter du har läst detta inlägg!!!! ;) Nä skämt å sido men det hade varit trevligt att någon hör av sig! :)
Tentafrågorna är svarade på och de ska bara skrivas ut! Sjukt gött! Så idag har jag tagit det lugnt och städat! Fick hem två roliga saker i brevlådan idag! Elle mat och vin och en skrub från neutrogena! Ni kanske kommer ihåg att jag anmälde mig till Smartson för att bli testpilot och jag blev utvald så idag så damp det ner i brevlådan! :)
så om ni vill se vad alla tycker om produkten så gå in och kollahttp://smartsontestpilot.se/neutrogena/category/testpiloternas-blogg/
Nu ska jag fixa mat sen är det träning igen! 
Ha det gött!
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0