Fredag - självstudier.





Hejsan hoppsan bloggen! 



Hur mår ni idag? 



jag mår bra! Det är fredag och solen skiner inte för att man är ute utan sitter vid datorn och läser läser och läser. 



just nu har jag paus för satt och "läste" utan att läsa igentligen och det är ett tecken på det är dags för en paus. :) Så te och cupcake fick det bli. :) Ska snart fortsätta med läsningen. 







I kväll händer inte mkt hemma hos mig ska väl ta ett skönt bad tror jag och bara chilla för i morgon är det jobb igen! Ska bli kul att komma till jobbet faktiskt. Detta är mitt sista schemalagda pass för denna säsongen sen får vi se om det blir lite jobb i jul eller vad det blir. Har iaf sommar jobb nästa år så det är gött! 







Nä nu får jag ta tag i läsandet igen och ni får ha en bra fredag! 







Mamma! Grattis än en gång! 






[Image] 



Kram 

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0