Söndag.

God morgon bloggen!
Hur mår ni?
Jag mår bra sitter på Espresso House på centralen för att igår så skulle jag uppdatera min iPhone för jag hade laddat ner uppdateringen och trodde det skulle gå bra att upptadera den då. Där fick jag ig en knäpp på näsan då det inte gick så utan mobil och internet sedan igår kväll villket resulterade i att jag inte hade någon väckarklocka, någonstans att kolla när vagnarna gick, ringa Benni eller någon annan för den delen! Gahh Säger jag bara. väckarklocka fick jag göra som så att jag satte lampan på nattduksbordet på timer och tog av själva lampskärmen men vaknade innan dess ändå. Så gick upp duschade och åt frukost åkte in till centralen och här sitter jag och uppdaterar min telefon med internet! Krångel säger jag bara!
Kom upp i tid iaf och det är ju gött. Börjar inte förräns 12 så det är lugna puckar om man säger så. Kanske hinner gå en sväng på stan och köpa lite julklappar. :)
Jobbar till sju ikv så det är gött!
Vi hörs under dagen!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0