Något nytt.

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort innan och det är att jag gick på bio ensam. Något jag som sagt aldrig gjort men kommer göra fler gånger. Sjukt skönt och avkopplande. :) dock förvånas jag över att folk inte kan låta sina mobiler vara när de är på bio.
Men filmen jag såg var såklart om ni inte listat ut det den nya twilight braking dawn.
Den var bra vissa delar var lite kassa men om man ska jämföra med de andra tre filmerna så är denna den bästa. Men fortfarande så är det mycket som inte kommer med från boken men då hade filmen varit alldeles för långa. Hjälper dock att man läst böckerna för man förstår allt bättre då!

Se den!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0