Lördag.

God förmiddag bloggen!
Hur mår ni idag?
Som vanligt är jag trött och förkyld.
Är på väg till jobbet nu. Jobb fram till åtta sen är jag ledig i morgon! :)
Mitt hjärta kom upp igår. Medan jag väntade på honom så gick jag med några lärare från vfun på lite after work. Sen gick jag och hjärtat på Liseberg. Fick ett datumljus och adventsljusstake av honom så i år blir det lite mer jul för mig än förra året! :)
Vi åkte och handlade sen efter det hem.

Idag har vi ätit en lång frukost med ägg och bacon och god päroncognac korv som vi köpte igår på Liseberg. :) benni ät sin på macka och jag bara åt korven.

Kommer inte skriva så mkt idag så ni vet! :)

Vad gör bi idag?

Ha en bra lördag!

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0