Kvällen!

God kväll.
Hur mår ni? Har ni haft en bra dag?
Jag mår bra och min dag har varit bra! :) Har haft VFU som vanligt och har suttit och rättat konsumentekonomi prov som niorna har skrivit och jag har gjort proven! Spännande!
Har suttit och finslipar lektionerna till i veckan som jag ska ha plus den där jag blir bedömd på.
Samtidigt kollar jag såklart på Bones och dricker Ramlösa med mangosmak! :) Gott
Till middag ät jag en jägarbiff från jobbet igår med sås och sallad, feta, gurka och avocado. Göttit! :D
Har även fryst in 1 kg bacon i fyra skivors packet blev en del så att säga! :P Sen lite köttfärs och några biffar. Frysen är full!
I helgen kommer mitt hjärta till mig! Trots att jag ska jobba på lördag så kommer han upp till mig annars hade det gått cirka sex veckor innan jag hade fått träffa honom! men söndag har vi lediga och kvällarna! :) Bara jag får träffa honom!
Nu ska jag börja göra grunden på min VFU rapport så man börjar i tid för en gång skull!
Mitt hjärta och jag i rom!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0