kvällen.

Hej hopp. Hoppas ni har haft en bra dag? Min har varit bra! Sovmorgon plus att slutat tidigit och täning! Gött mos! Fick hem ett avi igår och kunde verkligen inte komma på vad det kunde vara, hade jag beställt något och glömt bort det? hmm. Så hämtade ut det efter VFUn och när jag kom innanför dörren så låg där ett paket till! My lucky day! :D
Innehållet i det ena paketet hårprodukter från HYPE by MOOD(värmespray och fix mud) och ett par trosor i det andra.
Dags att prova värmesprayet. :)
Resultatet! :P Blev jätte bra! :)
Kram


Kommentarer
Hanna

Haha vilka roliga grejjor dom kommer på :) så ska jag skaffa mig när barnvagnstiden är över!

2011-11-09 @ 22:07:12
URL: http://miosliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0