FREDAG!!!

God morgon!
Äntligen fredag!
Hur mår ni idag? Sovit gott?
Jag är trött men inte lika trött som igår.
Idag Vfu och sen umgås med hjärtat. Vi ska gå på Liseberg(ovanligt att jag är på jobbet när jag är ledig?nej) och mysa. Jag har inte gått runt där så det blir premiär.

Som vanligt när jag skriver äter jag frukost idag blev det äggröra, ett glas mjölk och te. Till middag igår åt jag gräddstuvad vitkål, stekta champinjoner och köttbullar.

Som ni kanske märker så har jag börjat undvika kolhydrater så mycket som möjligt. Min mage mår bättre och sötsuget på kvällarna är borta. :) jag hjärta bubbelvatten. Så provar på LCHF nu ett tag och ser hur det blir. :)
Har ni provat det?

Vi hörs sen.

Kram



Kommentarer
Jennifer

LCHF är en bluff. Den amerikanska kött marknaden som har grundat dieten för att sälja mer kött. Den kanske funkar men den är bara en bluff..

2011-11-26 @ 21:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0