Bloglovin!

Bloglovin är något jag inte skulle klara mig utan. Jag som läser så många bloggar är detta ett enkelt sett att hänga med vad alla skriver utan att behöva gå in på deras bloggar fram och tillbaka. Man lägger till de bloggar man vill läsa och automatiskt så visas om bloggaren har uppdaterat. Det är bara att skaffa ett konto och börja söka upp bloggar och tycka på följ! Finns även som en app till iPhone jag vet inte hur det är med andra mobiler. Tryck på ikonen för att följa min blogg på bloglovin! bloglovin


Kommentarer
Hanna - Miosliv

Där har jag dig redan :)



Ja! de skulle va jättekul! Vi skulle ta en sväng i slottskogen kanske? kan ju fråga Denise om hon är sugen på att hänga på? Vad har du for fotoutrustning?

Kram

2011-11-27 @ 23:35:16
URL: http://miosliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0