Söndag,



Hejsan bloggen!
Hur mår alla idag?
Jag mår bra, sorry för dålig uppdatering men har haft fullt upp hela helgen.
I fredags så hade jag studiedag från VFUn så på morgon åkte jag in till blod droppen och tog blodprover, den 18 april ska jag lämna blod.
Sen kom mamma, pappa och sis hit för att fira Benni. Vi beställde pizza 5 pizzor plus hemkörning för 290kr. Bre pris lixom. :) Sen blev det kaffe med kakor, Farmor hade skickat med både min och Bennis favoriter! Tack Farmor!! :) Mycket gott!

I går kom Bennis familj hit och firade honom. Vi käkade smörgåstårta och massa kakor igen.
De åkte hem vid sjutiden och sen kollade vi på melodifestivalen. Saade vann och det var okej bättre han än en seg ballad.

idag ska jag ta ut Benni i friska luften i rullstolen som mamma och pappa tog med upp..
ska även planera inför de två lektioner jag ska ha i morgon. :)



Ha det gött

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0