Fredag igen.



Men gud var tar tiden vägen? Förstå inte detta. Det var ju fredag precis. Jaja

Hur mår alla idag?
Jag mår bra förutom att det är SNÖ ute!! Försvinn nu! Vill ha vår så som det var i Göteborg igår! Sol och fem plusgrader!

Jaja nu är Benni i HBG hos farbror doktor. Hoppas det går bra!
Jag själv sitter och skriver på denna VFU rapport. men det ska väl gå snaska snabbt hoppas jag. Den ska iaf vara klar och inlämnad på måndag så jag har ju "hela helgen på mig".

Blir att åka hem idag igen till kisarna. Så när Benni kommer blir det en sväng ut till Hallavara sen hämta mammis som ska ta bilen från stationen när vi åker upp igen.

Nä studierna kallar.
Ha det gött!

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0