Lördag.



God förmiddag. 
Hut mår ni? Jag mår bra. 
Gick upp i tid och tränade och tog en lång frukost vid köksbordet med en bok och radion i bakgrunden. 

Jobb idag såklart. 13-21 stänger i köket som vanligt. Hr bara haft dem passen när jag varit i köket. Kul nej men vad gör man inte dör pengarna? Vecka 31 jobbar jag 48.5 timmar. Haha ledig en dag den veckan. Blir nog bra. 

På måndag kommer mamma, pappa och syster upp till mig. De stannar till torsdag tror jag. Jobbar mån och tis men bara till 19 så det är inte så farligt sen är jag ledig ons och tors. :) får se vad vi hittar på. :)

Nu ska jag bege mig till jobbet. :)

Vi hörs. 

Kram

Gabriella

saknar mina bäbisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0