God förmiddag.



Hejsan bloggen. 
Hur mår ni idag i detta underbara vädret(NOT)?
Jag mår bra ändå. 
Ska snart iväg till jobbet, måndag för mig nu så fem dagar ska jag jobba nu. 

Gick upp tidigt i morse pga av att jag var tvungen att hämta ut ett paket på posten som bara har öppet mellan 8-10 måndag till fredag. Så det var bara att gå upp ta på sig teg kläder och gå till vagnen. 
Kom hem och såg ut såhär:


[Image]
Helt blöt, ser ut som man ha duschat men det var det värt för fick med mig ett paket ju. 



[Image]
Och paketet innehöll:


[Image]
Kaffe,cappuccino, choklad och te till min lilla fina tassimo. :)

Så det var bara att bestämma sig för vad man ville ha till frukost och göra sig en kopp. Det blev cappuccino denna morgon. Mycket god sådan måste jag säga. :)
Fin crema och allt. :)


[Image]
Så det var rätt skönt att komma upp i tid och sitta och ta en lång frukost. En bra start på dagen trots vädret. :)

Hoppas ni får en fin dag vad ni nu än ska göra!

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0