nystart

Nytt år och dags att starta på om och börja blogga igen. Vardagen börjar komma tillbaka med föreläsningar, seminarium, tentaplugg, tentaskrivande och ensamheten. Jobbigast är att efter 20 dagar med Benni att sova själv igen, att man kan vänja sig så snabbt. Men det är bara att bita ihop och fokusera på att tiden går snabbt och att vi ses snart! :)

Idag så har jag haft föreläsning den var faktiskt intressant vilket inte är en lyx denna kurs (sjukt dåliga och tråkiga föreläsare och föreläsningar). Efter det åkte jag hem helt slut i huvud och kropp så käkade lunch sen somnade jag på soffan, kroppen är inte van än av att gå i skolan. Vaknade och bara satte mig och började skriva på min tenta som ska lämnas in på måndag det flöt på sjukt bra på 1½ h så skrev jag en kladd och renskrev den så lite finlir på den så är halva klar. Den resterande delen ska jag ge mig på i morgon tänkte jag.

Nu blev det långt så ska sluta nu. :)
Skriver i morgon!

Kram
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0