God morgon

Hejsan bloggen! Hur mår alla?
Jag mår bra lite ont i nacken, sovit konstigt förmodligen.
Kunde inte somna i natt, låg och läste och läste och vred på mig. Slutade med att jag la mig på spik mattan och somnade såklart!

Ändrat dag för intervjun på Liseberg! Blev den 1a ist vilket passar perfekt för då har jag självstudier. I mailet jag fick så stod det att mellan 6000-8000 söker varje år och ca 1000 blir kallade till den första intervjun sen av de kommer ca 700 kallas på intervju igen. Hoppas hoppas!
Hade varit så kul, har alltid velat jobba där sen jag var liten! :)

Idag så blir det att luncha med Amanda, ska vara på Kungs port vid 12 så det ska bli gött!

Nu ska jag byta om och göra mig klar!

Skriver mer sen!

Kram
Gabiella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0