eftermiddag kväll

Blir galen på skolan. Vi hinner inte göra klart en uppgift förrän man ska börja men nästa. Fatta stressad man blir? Gahh. Helgen kommer gå till att plugga så det var den helgen..

Matlagningen gick bra idag iaf.
Tänkte på en sak igår när jag handlade. Skulle köpa vaniljstång tills lektionen. Står och kollar priserna och den ekologiska och kravmärkta är 2000 kr billigare i kilopriset. Helt sjukt egentligen! Men bra för mig och miljön fick tom två st i den ekologiska ist för en! Så det rekommenderar jag! Köp ekologisk vaniljstång om ni ska köpa någon! :)

I morgon intervju. Ska bli najs. Längtar!

Men nu ska jag försöka skriva på min sak får se hur det går.

Skriver sen!

Kram
Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0