Tisdag.

Julhelgen är över för denna gång. Hoppas ni har haft en bra jul? Det har jag, har inte varit så aktiv här för har helt enkelt haft annat att göra som de flesta antar jag. :)
Nu i mellandagarna så är det bland annat plugg som står på schemat men även lite annat såklart! :)
Idag har jag pluggat först hos Amanda med lite litteratur genomgång och lite allmänt snack om uppgiften. Sen hem och börja skriva på den första frågan är snart klar, ska göras klar idag eller i morgon. :) sen läsa litteraturen till fråga två och sammanfatta sen skriva den med. Så fullt upp helt enkelt.

Vad var bästa julklappen för er då?

Min var alla, hade önskat mig allt jag fick så det var perfekt helt enkelt!

Vi hörs i morgon.
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0