Testpilot!

Har anmält mig till att få testa detta hemmabiosystem, som ni vet så är film och serier ett stort intresse för mig och detta hade varit perfekt här hos mig eftersom det jag har är nere i skåne och det är ju här jag spenderar största delen av min tid! Tänk att vara en av de tre som blev utvalda! Hade blivit så överlyckling så det är helt sjukt! Så hade jag verkligen kollat film så gott som varje dag med ett så underbart ljud, för att vara ärlig gör ljudet och musiken i filmen den största delen och avgörande hur bra filmen är!
Gå in på länken och anmäl er(men helst inte ;) haha skojar bara såklart!)
http://smartsontestpilot.se/lg-homecinema/bli-testpilot/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0