Onsdag.

God förmiddag bloggen!
Hur mår ni idag?
Jag mår bra! Har haft sovmorgon med Ozzy och har tagit det lugnt. Kikat snabbt på tentan som känns helt okej så det är skönt! Jag och Amanda ska träffas i morgon och börja med den! Skönt att vi är två som kan hjälpas åt lite med dessa texterna osv. :)

Just nu är jag på väg hem till Sis som är hemma för hon är krasslig. Så jag ska hålla henne sällskap och leverera lite serier till henne. :)

Sen ikv ska jag och Benni en snabbis till väla för han är inte klar med julklappar och jag ska prova en nyårsklänning som jag spanat in. :)

Vad gör ni de sista dagarna innan jul? Är ni klara med allt?

Kram



Kommentarer
Chasmine

Nyårsklänning, åh spännande. Några ledtrådar? :)



Jag var på Väla/Ikea igår och är helt klar. Inklädda och undanstoppade under granen.

C

2011-12-21 @ 16:05:10
URL: http://chasmine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0