Helgåterblick.



Tänkte skriva lite mer om vad jag och syster min gjorde nu när hon var uppe. 
I torsdags kom hon upp vid ett tiden. Vi åkte till lägenheten fixade mat till picknicken. Åkte över älven och mötte upp Johanna från min klass på en klippa. Åt mat och chillade sen åkte vi hem och kollade på film. 

I fredags stod det stan på schemat. Det blev nordstan eftersom inga andra affärer var öppna typ. Vi käkade lunch på pizza hut. Jag köpte ett Wii fit med balance board. :) Vi bokade biobiljetter till filmen World invasion Battle los Angeles. Den var mkt bra tycker jag. 

Lördag liseberg för hela slanten. Syster min vann två kilo Marabou. Och jag vann ett mini tvist och två små plopp. 





Idag gjorde vi inte mkt mer än spela Wii och kuta till tåget. ;)

Hörs i morgon. 
Måste plugga nu. 

Kram

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0