torsdag.

Goddag bloggen!
Hur står det till?
Själv mår jag bra! :) Ska snart sätta igång med att plugga lite tänkte jag. Ska sätta igång lite skön musik och sen blir det att plugga lite. Blir att hoppa i sängen i tid ikväll för Femman Huset på Nordstan har 20% på allt i vissa affärer och det börjar 07.00, Jag och Ellen ska stå och hänga på låset typ :P Ska köpa skor iaf och kanske någon snygg topp/tunika/klänning. :) Ska ut med tjejgänget i morgon vi ska äta och förfesta hos Lisa sen ska vi till Push. :) Men först en heldag i skolan i morgon börjar 08.45 och går till 16.00 låång dag helt enkelt. I morgon är får jag CSN igen fick det i Måndags med, sen får jag lönen från Åkagården för det jag jobbade i Augusti så jag inne på kontot och fick mig en smärre chock. hehe en positiv sådan såklart.! Blir att sätta in all lön på sparkontot! :).

Nu kallar studierna!

Gabriella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0