Söndag = pluggdag

God dag bloggen!
Hoppas alla mår bra. Får ju inga kommentarer :PJag mår bra iaf. :) Söndag som sagt ska sätta mig och läsa i min "tunna" bok. Ska läsa den tills i morgon för vi ska diskutera den på seminariet. Har varit en sväng på Bokmässan idag, sjukt mkt folk var där. Efter 1,5 timme så gick jag hem igen, nu har man varit på det iaf. Har en tendens att glömma bort bloggen på helgerna, förlåt farfar ;) hehe.

Men ska vi se i fredags så stack jag till nordstan, var där kl 07.00 hittade ett par skor och lite handukar(bild kommer längre ner) . Sen var det skola från 08.45 - 15.30. Hem och duscha och göra sig i ordning sen gick jag hem till Lisa, börjar få lite lokalsinne här uppe iaf. hehe. Hos Lisa så käkade vi, blev thaimat. Sen satt vi och pratade och drack gott, vi hade planer på att gå ut men vi alla blev så sjukt trött och sega så vi sket i det. Sen igår så sov jag väl till typ halv 12 sen stack jag ner till stan och köpte lite kruslitteratur från en tjej. Sen träffade jag kusin Johanna som var uppe i götet. :) Gick en sväng på stan och käkade med Johanna och en kompis till henne. Sen åkte jag hem och gjorde inget vettigt restan av dagen/kvällen.Nu ska jag hugga tänderna i min lilla bok. :) 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0